Завдання виховної роботи у НВК:
виховання свідомого, соціально зрілого, відповідального громадянина, який має активну життєву позицію, здатного до саморозвитку та самовдосконалення, патріота своєї Батьківщини, наділеного високими морально-духовними цінностями
Пріоритетні напрями виховної роботи
у 2016/2017 навчальному році:
- реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;
- співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;
- інтеграція зусиль батьківської громади позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я
- Утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
· Збагачення народних традицій, звичаїв;
· Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці;
· Формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
· Забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
· Формування екологічної культури учнів, гармонії їх відносин з природою;
· Створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації;
· Посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
· Підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
· Створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишилися без батьківського піклування;
· Зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;
· Організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський комітет;
· Доцільне використання можливості позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи.